top of page
ניהול רשתות חברתיות - Social Engagement
תן שירות ברשתות חברתיות
ניתור בזמן אמת של תלונות על מוצר או החברה ומתן מענה בצורה מהירה. כמו כן, ניתן לפתוח קריאה באופן ידני או אוטומטי ב-CRM ולהמשיך את הטיפול בלקוח.
אתר הזדמנויות עסקיות
קבל התרעות לאחר פניה של לקוח לגבי מוצר ברשת.
נהל רשתות חברתיות
נהל את דפי הפייסבוק, אינסטגרם, טוויטר
וגם את ההודעות האישיות. תייג את הפוסטים ונהל קיר עבודה לפי סטטוסים.
קבל תובנות עסקיות מרשתות חברתיות
קבל מידע בנוגע למה חושבים על הארגון והמוצרים שלך ברשת. קבל מידע בנוגע לטרנדים ומתחרים. קבל מידע בנוגע לגורמים משפיעים.
ניתוח מידע ודוחות
קבל סטטיסטיקות בנוגע לכמות ההודעות והפוסטים ברשת. צפה בפוסטים לפי מיקום.
bottom of page